Poznaj model Hisun Sector 550

Aktywny tryb AWD 4x4
Zawsze dojedzie na ustalone miejsce - obojętnie, czy prowadzi tam droga, czy jedynie współrzędne geograficzne. Pojazd użytkowy UTV Hisun Sector 550 dojedzie nie tylko na pole uprawne, ale niestraszne mu także strome górskie wzniesienia w gęstym lesie. Aktywny tryb AWD 4x4 w połączeniu z dużą oponą o wysokim bieżniku pozwala wyjechać z najcięższych opresji, jakie staną na drodze. Ostatnią deską ratunku dla najtrudniejszego, grząskiego terenu jest użycie dostępnej w standardowym wyposażeniu wyciągarki.

Przestrzeń ładunkowa
Mocną stroną pojazdu UTV w stosunku do quada jest jego przestrzeń ładunkowa. To dzięki niej pojazd nabiera użytkowego charakteru i pozwala przewieźć różnorodne ładunki. Zastosowana paka z wywrotem okaże się przydatna dla leśników, na polowaniu podczas transportu zwierzyny, w dużych stadninach do uzupełniania paśników.

Hak z instalacją elektryczną
Przestrzeń ładunkową można dodatkowo powiększyć za sprawą fabrycznie zamontowanego haka z instalacją elektryczną. Daje to możliwość legalnego poruszania się po drogach, co może się okazać korzystne np. podczas zbiorów w sadach, gdzie część drogi do skupu należy pokonać lokalną drogą. Możliwość przypięcia przyczepy do haka może być także przydatna podczas działań ratunkowych w górach, gdzie należy dostarczyć niekiedy ciężki sprzęt.

Wygoda
Pozycja za kierownicą jest stabilna i nawet w nierównym terenie gwarantuje stabilną pozycję. Oddzielna przestrzeń załadunkowa wydzielona poza kabiną, sprawia, że przejazd jest bezpieczny i praktyczny.

Wyposażenie
Dach, który stanowi standardowe wyposażenie oraz przednia szyba, którą można opcjonalnie zamontować do pojazdu zapewniają schronienie podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak wiatr i deszcz. Drzwi z możliwością otwierania zapewniają bezpieczeństwo podczas przejazdów w nieutwardzonym terenie, chroniąc ciało przez gałęziami, korzeniami lub kamieniami.

Rozkład osi
Ciasne nawroty nie stanowią najmniejszego problemu, dzięki strategicznemu podejściu do rozstawu osi, który jest zbliżony do większych pojazdów. Pozwala to, w połączeniu z płynnie działającym wspomaganiem, na sprawne wykonywanie manewrów zarówno na drodze asfaltowej, jak i na wąskiej ścieżce w lesie.

Zawieszenie
W każdej chwili można także precyzyjnie dostosować, to co w największym stopniu wpływa na komfort i trakcje, czyli zawieszenie. W przypadku pojazdów wykorzystywanych w różnorodnych środowiskach możliwość pełnej regulacji ma ogromne znaczenie. Zachowanie pojazdu podczas jazdy asfaltem, na piaszczystych podjazdach i grząskim terenie jest różne, dlatego aby jak najlepiej wykorzystać potencjał maszyny należy odpowiednio zestroić zawieszenie.

Bezpieczeństwo
Podczas pracy najważniejszym aspektem jest bezpieczeństwo. Mimo że pojazd przede wszystkim powinien sprawdzać się w terenie, posiada on elementy, które poprawiają bezpieczeństwo na drodze. Podczas jazdy po drogach o bezpieczeństwo dbają 3 punktowe pasy bezpieczeństwa, które w świetle prawa pozwalają jeździć po polskich drogach bez kasku. My jednak zalecamy, aby podczas jazdy zawsze używać atestowanego kasku, rękawiczek oraz pełnego obuwia.

Wyposażenie
Kierunkowskazy, światła lusterka i klakson to wyposażenie, które przydaje się nie tylko na jezdni. Tak samo jak przednia szyba, możliwa dodatkowo do zamontowania, która na jezdni chroni przed kamieniami spod kół poprzedzającego pojazdu, a w lesie przed niespodziewaną gałęzią na wysokości wzroku.

Niezawodny napęd
Sercem pojazdu jest niezawodna, jednocylindrowa, chłodzona cieczą jednostka OHC o pojemności 546 cm3, generująca 21,5 kW mocy i 38,7 Nm momentu obrotowego.
Najważniejsze elementy podwozia zostały w pełni osłonięte, a prześwit na poziomie 310 mm pozwala bezpiecznie pokonywać trudne przeszkody, takie jak głazy, czy powalone drzewa.

Solidna konstrukcja
Zadbano o wszystkie miejsca narażone na działanie trudnych i niekorzystnych warunków. Wahacze posiadają aluminiowe osłony, przewody zabezpieczono stalowym oplotem, a elementy smarowe zabezpieczono kalamitkami.
Sama kabina uzbrojona w dach, drzwi oraz przednią szybę możliwą dodatkowo do zamontowania do pojazdu zapewnia ochronę dla całego panelu sterowania, pozwalając w komfortowych warunkach pracować bez obaw, że zmokniemy.
Specyfikacje
Silnik
Przeniesienie napędu
Podwozie / Zawieszenie / Hamulce
Wymiary
350 kg
Uwaga! Jeżeli w związku z prowadzonymi poza drogami publicznymi pracami leśnymi lub rolnymi, zastosowane maszyny wymagają użycia dowolnego (innego) mechanizmu sprzęgającego, sprawdź parametry techniczne urządzenia sprzęgającego i zapoznaj się z jego instrukcją obsługi. Pamiętaj - maksymalny technicznie dopuszczalny uciąg pojazdu to 1430 kg.