Sector 550

Hisun Sector 550 to doskonały pojazd do codziennych prac gospodarczych...

Cena
55 490 zł
Gwarancja
2 lata
Kolor
Hisun Sector 550 - Zielony Hisun Sector 550 - Czarny Hisun Sector 550 - Camo

Poznaj model Hisun Sector 550

Tactic 550

Aktywny tryb AWD 4x4

Zawsze dojedzie na ustalone miejsce - obojętnie, czy prowadzi tam droga, czy jedynie współrzędne geograficzne. Pojazd użytkowy UTV Hisun Sector 550 dojedzie nie tylko na pole uprawne, ale niestraszne mu także strome górskie wzniesienia w gęstym lesie. Aktywny tryb AWD 4x4 w połączeniu z dużą oponą o wysokim bieżniku pozwala wyjechać z najcięższych opresji, jakie staną na drodze. Ostatnią deską ratunku dla najtrudniejszego, grząskiego terenu jest użycie dostępnej w standardowym wyposażeniu wyciągarki. Dzięki temu Sektor poradzi sobie z każdą, nawet najtrudniejszą przeprawą.

Tactic 550

Przestrzeń ładunkowa

Mocną stroną pojazdu UTV w stosunku do quada jest jego przestrzeń ładunkowa. To dzięki niej pojazd nabiera użytkowego charakteru i pozwala przewieźć różnorodne ładunki. Zastosowana paka z wywrotem okaże się przydatna dla leśników, na polowaniu podczas transportu zwierzyny, w dużych stadninach do uzupełniania paśników oraz w górskich schroniskach, gdzie transport towaru w konwencjonalny sposób jest trudno dostępny.

Tactic 550

Hak z instalacją elektryczną

Przestrzeń ładunkową można dodatkowo powiększyć za sprawą fabrycznie zamontowanego haka z instalacją elektryczną. Daje to możliwość legalnego poruszania się po drogach, co może się okazać korzystne np. podczas zbiorów w sadach, gdzie część drogi do skupu należy pokonać lokalną drogą. Możliwość przypięcia przyczepy do haka może być także przydatna podczas działań ratunkowych w górach, gdzie należy dostarczyć niekiedy ciężki sprzęt.

Tactic 550

Wygoda

Pozycja za kierownicą przypomina bardziej tą zajmowaną za kółkiem samochodu niż za sterami quada. Przekłada się to na znaczący komfort podróżowania z współpasażerem, gdzie można zająć pozycje obok siebie, mając wokół sporo miejsca. Oddzielna przestrzeń bagażowa wydzielona poza kabiną sprawia, że jazda terenowa okazuje się przyjemnością. Można w komfortowych warunkach dojechać na miejsce rodzinnego pikniku z pełnym ekwipunkiem, pozwalającym przetrwać weekend z dala od cywilizacji.

Tactic 550

Wyposażenie

Standardowe wyposażenie jakim jest dach i przednia szyba zapewniają schronienie podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak wiatr i deszcz. Drzwi z możliwością otwierania zapewniają wyjście suchą nogą nawet z bardzo głębokich, niespodziewanych przepraw.

Tactic 550

Rozkład osi

Ciasne nawroty nie stanowią najmniejszego problemu, dzięki strategicznemu podejściu do rozstawu osi, który jest zbliżony do większych quadów. Pozwala to, w połączeniu z płynnie działającym wspomaganiem, na sprawne wykonywanie manewrów zarówno na drodze asfaltowej, jak i na wąskiej ścieżce w lesie.

Tactic 550

Zawieszenie

W każdej chwili można także precyzyjnie dostosować, to co w największym stopniu wpływa na komfort i trakcje, czyli zawieszenie. W przypadku pojazdów wykorzystywanych w różnorodnych środowiskach możliwość pełnej regulacji ma ogromne znaczenie. Zachowanie pojazdu podczas jazdy asfaltem, na piaszczystych podjazdach i grząskim terenie jest różne, dlatego aby jak najlepiej wykorzystać potencjał maszyny należy odpowiednio zestroić zawieszenie.

Tactic 550

Prawdziwy pojazd użytkowo-terenowy

Podejście projektantów do stworzenia pojazdu hybrydowego, łączącego najlepsze cechy samochodu i quada, było nie lada wyzwaniem. W zakresie komfortu podróży i sterowania powinien on prowadzić się jak samochód, ale przy tym zachować wszystkie walory terenowe, takie jak zwrotność, praca zawieszenia, moc i moment obrotowy. W przypadku Sectora 550 udało się zrealizować ten cel w 110%, uzyskując pojazd, który śmiało można nazywać użytkowo-terenowym (ang. Utility Terrain Vehicles).

Tactic 550

Bezpieczeństwo

Podczas pracy i rozrywki najważniejszym aspektem jest bezpieczeństwo. Mimo że pojazd przede wszystkim powinien sprawdzać się w terenie, posiada on elementy, które poprawiają bezpieczeństwo na drodze. Podczas jazdy po drogach o bezpieczeństwo dbają 3 punktowe pasy bezpieczeństwa, które w świetle prawa pozwalają jeździć po polskich drogach bez kasku. My jednak zalecamy, aby podczas jazdy zawsze używać atestowanego kasku, rękawiczek oraz pełnego obuwia.

Tactic 550

Wyposażenie

Kierunkowskazy, światła lusterka i klakson to wyposażenie, które przydaje się nie tylko na jezdni. Tak samo jak przednia szyba, która na jezdni chroni przed kamieniami spod kół poprzedzającego pojazdu, a w lesie przed niespodziewaną gałęzią na wysokości wzroku.

Tactic 550

Solidna konstrukcja

Podczas rozmaitych szaleństw może dojść do niebezpiecznych sytuacji, dlatego istotną rolę odgrywa w tym wypadku solidna konstrukcja klatki bezpieczeństwa, która przyjmuje na siebie całą energię uderzenia, zapewniając bezpieczeństwo wewnątrz kabiny. 

Tactic 550

Niezawodny napęd

Sercem pojazdu jest niezawodna, jednocylindrowa, chłodzona cieczą jednostka OHC o pojemności 546 cm3, generująca 21,5 kW mocy i 38,7 Nm momentu obrotowego.

Najważniejsze elementy podwozia zostały w pełni osłonięte, a prześwit na poziomie 310 mm pozwala bezpiecznie pokonywać trudne przeszkody, takie jak głazy, czy powalone drzewa​.

Tactic 550

Solidna konstrukcja

Zadbano o wszystkie miejsca narażone na działanie trudnych i niekorzystnych warunków. Wahacze posiadają aluminiowe osłony, przewody zabezpieczono stalowym oplotem, a elementy smarowe zabezpieczono kalamitkami.

Sama kabina uzbrojona w dach, przednią szybę oraz drzwi zapewnia ochronę dla całego panelu sterowania, pozwalając w komfortowych warunkach pracować bez obaw, że zmokniemy.

Specyfikacje

Silnik

Typ
Jednocylindrowy, 4T, OHC
Pojemność
546 ccm
Moc maksymalna
20 kW
Wtrysk
EFI
Chłodzenie
Cieczą

Przeniesienie napędu

Skrzynia biegów
Automatyczna CVT L/H/N/R/P
Tryb jazdy
2WD / 4WD
Blokada dyferencjału
Przód
Końcowe przekazanie napędu
Wał

Podwozie / Zawieszenie / Hamulce

Zawieszenie przednie
Dual A-Arm
Zawieszenie tylne
Dual A-Arm
Amortyzatory
Hydropneumatyczne
Hamulce przód/tył
Tarczowe, hydrauliczne
Hamulec parkingowy
Mechaniczny
Opona przednia
225/65-14
Opona tylna
275/55-14
Felgi
Aluminiowe

Wymiary

Całkowite (dł. / szer. / wys.)
3010 / 1585 / 2020 mm
Rozstaw osi
1950 mm
Maksymalne obciążenie stelaża
Przód 20 kg / Tył 35 kg
Liczba miejsc
2
Zbiornik paliwa
28 l
Masa
743 kg
Dopuszczalna masa całkowita
968 kg
Maks. masa holowanej przyczepy
500 kg
Maks. masa przestrzeni ładunkowej
150 kg
Prześwit
310 mm

Wyposażenie

Wskaźniki
Analog + LCD
Wyciągarka
W standardzie
Hak
W standardzie
Szyba, Dach, drzwi
W standardzie
Światło stop
Tak
Światła przednie
Drogowe / mijania
Kierunkowskazy i klakson
Tak
Stelaż na bagaż
Tył
Wspomaganie kierownicy (EPS)
Tak

Inne

Homologacja
T1b
Gwarancja
2 lata
Drukuj

Testy

Jak żyć z ciągnikiem w stolicy ;)

Na początek ustalmy pewne fakty. Nie jestem rolnikiem, nie bardzo mam jak i gdzie używać taką maszynę, znawcą tematu UTV / ATV też na pewno nie jestem, co za tym idzie film ten należy traktować z dużym przymrużeniem oka.

Wózkiem golfowym do Częstochowy

Tym razem Tobiasz, Piotrek i Kacperek załadowali się do chińskiego pojazdu UTV, czyli Hisuna Sectora 550 i pojechali do Częstochowy i z powrotem. To była długa trasa okraszona wieloma przygodami.

Hisun Sector 550, czyli UTV do zadań specjalnych

Możesz wykorzystać go na wiele sposobów: do pracy w terenie, do przewożenia towaru (ma hak), albo do weekendowej zabawy. Ma napęd na cztery koła, reduktor, blokadę i wyciągarkę - ciężko będzie go zatrzymać, chyba ze zabraknie mu paliwa. Zobaczcie, co tym razem zabrałem na testy.

Redakcja Autokult przetestowała! Dowiedz się dlaczego jest jak szwajcarski scyzoryk.

Sprawdziłem Hisuna Sectora 550 w warunkach, w jakich miałby być używany.

UTV HISUN Sector 550 Eps, Łosie, Łososie i Myszo Jeleń

Pierwsze luźne testy pojazdu użytkowego HISUN Sector 550 UTV.

UTV HISUN Sector 550 Eps, Witaminy z soku, Między drzewami, Podjazdy

Pierwsze luźne testy pojazdu użytkowego HISUN Sector 550 UTV.

HISUN Sector 550 Eps, Do pracy i do zabawy. Poszedł jak dzik w szyszki

Pierwsze luźne testy pojazdu użytkowego HISUN Sector 550 UTV.

Zobacz również